Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja happycall.si

Ti splošni pogoji določajo pogoje uporabe in nakupa v spletni trgovini happycall.si, ki je dostopna na povezavi www.happycall.si (v nadaljevanju: ‘spletno mesto’) in jo upravlja podjetje TWIN TRADE d.o.o. (v nadaljevanju: ‘ponudnik’).

Ti splošni pogoji se uporabljajo za celotno spletno mesto, vse njene sestavine in podstrani. Z uporabo spletnega mesta uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev, kar vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.

Informacija o ponudniku in kontaktni podatki

TWIN TRADE d.o.o.
Dragočajna 30
1216 Smlednik

Matična številka: 5769299000, datum vpisa 16.06.1993
Ident. št. za DDV: SI67514979

tel.: 01 362 80 66
mob.: 040 410 640
email: info@happycall.si

Cene

Vse cene na spletnem mestu so v evrih (EUR) in vsebujejo 22% DDV. Vse cene prikazane na spletnem mestu se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub natančnemu pregledu vnešenih podatkov, je možno, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Naročilo

Za oddajo naročila na spletnem mestu se ni potrebno prijavljati. Če želite opraviti nakup morate ob oddaji naročila samo izpolniti točne in resnične podatke. Ponudnik lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu. Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. Možno je, da sporočila ne prejmete, npr. zaradi napačno navedenega elektronskega naslova v naročilu. Če sporočila ne prejmete priporočamo, da pokličete ponudnika po telefonu.Dobavni roki:

  • za izdelke na zalogi je dobavni rok do 5 delovnih dni,
  • za izdelke, ki niso na zalogi je predviden dobavni rok 10 dni,
  • lahko se tudi zgodi, da izdelek ni več dobavljiv.

Po prejemu naročila vas v dveh delovnih dnevih preko posredovanih kontaktnih podatkov obvestimo o dobavljivosti in predvidenem roku dostave.

Dostava in prevzem

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. Cena pošiljanja je navedena pri izbiri dostave.
Prevzem je po predhodnem dogovoru možen tudi na sedežu podjetja.

Plačila

Kupec lahko naročeno blago  plača na naslednja načina:

Obvestilo davčna blagajna
Obvestilo davčna blagajna
  • z gotovino ob prevzemu pošiljke
  • po predračunu na TRR ponudnika
  • s kreditno kartico preko ponudnika spletnega plačevanja Paylike

Preklic naročila

Prejeta naročila oddanega na spletnem mestu lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno ter poslano..

Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte na info@happycall.si.

V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

  • v naslovu sporočila (predmet/subject): Preklic naročila
  • v vsebini sporočila:
    • ime in priimek kupca,
    • naslov kupca,
    • številka naročila

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Od pogodbe lahko potrošnik odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti ponudniku najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu.

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora ponudnik vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvesti po pošti ali na kontaktni e-naslov: info@happycall.si.

Potrošniki vrnejo izdelke po priporočeni pošti, skupaj s priloženim računom najkasneje v 30-ih dneh od sporočila o odstopu na naslov ponudnika. Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Kupec mora izdelke vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini in v originalni nepoškodovani embalaži. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.

Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške kupcu obračunamo stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Cene v mestu se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Vse informacije, ki so objavljene na spletnem mestu, npr. opisi izdelkov, specifikacije, fotografije, niso zavezujoči. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših sprememb v opisu izdelkov, brez obveznosti obveščanja uporabnikov.

Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali shranjeni, varovani in obdelovani s strani ponudnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo.

Splošni pogoji poslovanja veljajo od 11.02.2020

Splošni pogoji ter vse ostale informacije lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila.

V primeru dodatnih informacij ali vprašanj v zvezi s splošnimi pogoji poslovanja nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na info@happycall.si.